[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 16:52:06 CEST 2012

Nejsou jedini, je tu UPC a Digi. Monopol nevznikl, mozna oligopol, mate
jine moznosti prijmu, minimalne pozemni, kdyz nemate kabelovku, zavisly
na nich nejste.
A proc myslite ze je ovladaji zlocinci a jak jste k tomu dosel?
Ja stejne nechapu nekoho, kdo si koupi satelit za 4000 s kartou za 2000
a prijima jen ty ceske programy (+nejake slovenske), ktere muzu chytat
terestrialne na jednu antenu za 500 a rozvedu to po baraku do vice TV.
Jakou to ma vyhodu? Leda HD, ale to tam tak dlouho neni. Nechytejte me
za slovo, ze nekde neni signal, to muze byt pravda, ale vetsina lidi
signal pozemni ma.
Jinak je nijak neobhajuju, jak jsem psal UPC zavedli u Internetu podobny
poplatek, dal jsem jim ihned vypoved, ale premluvili me na cenu 299,-
mesicne za 30MBit na rok bez jakychkoli zavazku. Jak se zda, tady asi
vypoved nepomuze, protoze 2000 shrabli a nic vracet nebudou.

Martin Hanek