Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Čtvrtek Květen 31 15:47:44 CEST 2012

To by bylo zajímavé. Já tisknu inkoustem na emulzi filmu
http://vaelektronik.cz/bastl/tist.html a přesto že se to dá smáznout
prstem, na prototypy to funguje dobře. Film dávám na desku tiskem
nahoru, pak přitisknu sklo a už ho nesmím odlepit. Po odlepení skla od
filmu se černé plochy potrhají a spousta inkoustu zůstane na skle.
Funguje  mi to s HP Photosmart C4680 a o dost líp (odolnější zaschlý
tisk na filmu) to fungovalo se starým HP840C. Myslím že na emulzi na
desce by inkoust měl držet stejně. Problém bych viděl v tom
1. jak donutit tiskárnu aby skrz ní prošel rovný tišťák
2. deska by procházela mezi gumovýma válečkama - nerozmaže se při tom tisk?
Anděl