[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Květen 31 15:32:15 CEST 2012

Ich tiskovy mluvci robi PR, nie pravnika. Jeho nazor ma nezaujima.

Podla mna ide o ohybanie faktov tak, ako sme zvyknuti v tunajsich
absurdistanoch. Vela ludi si kupilo karty prave preto lebo bolo
v reklame tvrdene, ze zakladny balik zostane zadarmo, a spoplatnenie
je z tohoto pohladu klamliva reklama a zavadzanie zakaznika, a zasluzia
si za to podla mna pokutu a povinnost vratenia tovaru.

Som presvedceny, ze v Statoch by z nich vysudili aj suvisiace poplatky,
menovite vzhladom na to ze su monopol, tak by mali vratit aj naklady
za technicke vybavenie.

L.