[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 14:37:43 CEST 2012

Proc by se nejak branili? Proste to od 1.9. zpoplatni a kdyz nebudete
souhlasit a nezaplatite, dobrovolne neakceptujete nove smluvni podminky
a oni s Vami rozvazi smluvni vztah. Leda byste je musel zazalovat a
vyhrat. Viz. clanek, kde o tom mluvi jejich tiskovy mluvci:
http://technet.idnes.cz/cs-link-a-skylink-zavadeji-poplatek-d6d-/tec_video.aspx?c=A120530_170815_tec_video_vse

Martin Hanek