[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Květen 31 14:30:01 CEST 2012

Zdravim,

tiez som milo prekvapeny vzhladom na nedavnu investiciu
do noveho prijimaca.

Som zvedavy, akym sposobom sa chcu ubranit proti svojmu predoslemu
tvrdeniu, ze zakladny balik zostane aj nadalej za cenu upgrade karty.
Zial reklamne materialy su het a neviem ich citovat. Z druhej strany,
firmy maju ustavne pravo zarobku, tak neviem ci sa vobec da pouzit
na nich akukolvek paku.

Bude zaujimave sledovat, co na to protimonopolny urad CR. Nerobim si
nadej, ze by sa slovensky PMU vobec ozval, ked ma ich basta aktualne
neobmedzenu moc.

L.