[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Čtvrtek Květen 31 14:06:44 CEST 2012

Ano to taky doufam, prestavam pouzivat satelit a ze jsem si obcas i za
neco priplatil, maji smulu.
Horsi to bude u nasich, ti nemaji na TV antenu protoze jsem
predpokladal, ze sat bude stacit, takze se bude muset udelat antena. Uz
z principu jim nezaplatim ani floka.