Nove elektromery cez

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 31 12:55:54 CEST 2012

Zdravím,
  jenže původně udávaná spotřeba měla být 3W na primáru, neboť šlo o započítání na elektroměru. Měla by v ní tedy být započtena i účinnost zdroje, což se bohužel měřením na sekundáru nestane. A právě, jak zde píší jiní, činný odběr na primáru není v tomto případě úplně triviální stanovit přesně, proto ten přesný wattmetr.
    Zdraví Pavel