Zasuvka na dalkove ovladani

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 07:29:05 CEST 2012

A nebude to spíš kvůli váze? Spínaná zásuvka jako mezikus posune těžiště
a kontakty původní zásuvky budou namáhány na ohyb. U spínaných adaptérů
je to skoro jedno, ale třeba taková nabíječka na radiostanice Motorola
je pěkný macek s trafem, divím se, že je vůbec ve formě adaptéru dělají.

A prodlužky se nedoporučujou u spousty zařízení - typicky třeba pračky,
myslím že hlavně díky nekvalitě u nás dostupných prodlužek.

JMN