Nove elektromery cez

APA navrhpcb na gmail.com
Středa Květen 30 23:59:00 CEST 2012

> To se mi nejak nezda, to s tim modemem a IP kamerou. Ze by to jako celek
> melo mene nez 3 W vcetne zapocitani ucinnosti zdroje ? Ony ty ADSL modemy
> nejsou za provozu uplne studene, clovek by rekl, ze par W vytopi, a ten
> zdroj nebude 100%... K tomu ta kamera...

jelo to na zdroj 12V/2A, puvodnim Krizikem to neotocilo ani se zapnutou
uspornou zarivkou 3W, takze jsem to odhadoval do nejakych 2W (na 12V tomu
stacil 1A zdroj vpoho), AVM umi to vypinat i LAN porty z duvodu uspory
energie i Wlan apod. zkusim to zmerit presne

---

Znate neco ucinnejsiho (lepsi pokmer cena/vykon) jak

http://www.deramax.cz/solarni-nabijecka-12v-48w-pro-autobaterie-hq/d-72965/

?? Kdybych dal 7Ah/12V aku, tak bych potřeboval výkon soláru alespoň 12W
(pro 1A proudu pro dobíjení a krmení routeru, pokud je to skutečný výkon
soláru a ne nějaký špičkový při přímém slunci v pravé poledne?

Máte se soláry a routery nějaké zkušenosti - co to udělá při vybití baterie
nad ránem?