[OT]O2 internet na pul roku, dalsoi kredit?

Středa Květen 30 22:24:31 CEST 2012

Zdravim,
loni v cervenci jsem dostal ke koupenemu NB O2 USB modem se SIM
internetem na pul roku, nic jsem neresil a do unora si to uzival,
kazdopadne je mi divne ze i ted po pripojeni mi to zobrazi stranku, ze
mam internet za 30Kc na den a kredit 500Kc (konstanta....)
Jak zjistit aktualni kredit nebo jak to funguje???
Mimochodem na vetsine mist to chodi dobre a dost svizne, az dojde,
koupim si zas nejaky akcni na par mesicu ;-)