Re: Přenosná tiskárna

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Květen 29 21:34:26 CEST 2012

Určitě dobré řešení.
Dnes mají ty tiskárny BT, některé i WiFi.
Měl jsem i tu DJ340 co jí připomenul Pavel (itherm), ale nenadchla mne a je už asi nesehnatelná jako nová.
Taky zavzpomínám na tiskárnu Canon, která byla v kufříku spolu s notesem a ještě se do ní dala implementovat scenovací hlava.
Bylo to ve své době docela drahé. Jen ta scen hlava asi 3500.
Bylo to v době procesorů na 300 MHz. Ve své době si na tom manažeři užívali.
Jindra Polívka

  Pouzivame v sanitkach nejake inkoustove  HP s baterkou a bluetooth adapterem , a zkusenosti vynikajici :) asi tak ze jako IT v prvni linii o nich nevim, doktori si je obhospodaruji sami. V pripade zajmu poslu presny typ .Je mala , v kozenem obalu , pri pouziti se jednoduchym zpusobem odklopi vstup a vystup papiru a muze se tisknout. My je pouzivame  pres bluetooth s notebooky v autech v jakychkoliv podminkach a bezproblemu.Naplne jsou standardni...

  Bude to nejaka takovato  http://www.alza.cz/hp-officejet-100-d240684.htm

  snehulak