OT:program pro kresleni domu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 29 14:03:25 CEST 2012

On Tue, 29 May 2012, RV wrote:

> no tohle je jedina vec, ktera me v tomhle SW s..e
>
> ono to asi neblbne, ale co vim, tak se ty dalsi roviny otaceni nabizi snaz az
> v okamziku kdy uz mate v tom dalsim rozmeru nejake jine objekty

No zkusil jsem nasazet i nejake obdelniky a vytahnout je. Nepomaha to.
Kdyz to nekdy dobre natocim tak mi to dava na vyber ze dvou rovin ale tu
treti rovinu nedostanu. Kdyz jedu po nejakem objektu tak to nataci
kruznici pekne po povrchu ale nejak to 'locknout' a udelat ji kus vedle
v tom uhlu nejde.

Taky jsem narazil na prevedeni krivky na polygon. Udelal jsem si v objektu
'diru' . Pak jsem zkopiroval tu hranu diry a prevedl ji na polygon. Ale uz
mi nejde vyplnit vyplnit ani vytahnout do 3D :-( .

Na prvni pohled je to super vec, ale kdyz v clovek chce zacit neco delat
tak to az tak intuitivni neni.

> mnohem vic by mi vyhovovalo treba nejakym tlacitkem prepinat roviny rotace
> kolem dokola

Jo.

> pokud mam takovy problem, ze to tam nechce naskocit tak si holt primaluju
> pomocnou primku

Ty pomocne primky jsem zkusil ale moc to nepomohlo . Spis zalezi na uhlu
natoceni pohledu.