OT:program pro kresleni domu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 29 11:15:59 CEST 2012

On Tue, 29 May 2012, RV wrote:

> http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/dokumentace/atl_final.skp
>
> je to zatim jen co jsem stihnul za vcerejsi podvecer, s tim, ze nejvice prace
> zabralo geometricke zkonstruovani zeber (v realu se nektere miry nedaji
> zmerit)

Ty predni zebra jste delal jedno po druhem nebo vznikly nejakou funkci
z tech zadnich ?

Mimochodem - nejak mi blbne kresleni kruznic (sketchup 8) , nekde jsem
asi neco blbe nastavil ale kdyz zacnu kruh tak mi vytrvale lezi v cerveno
zelene rovine a nemuzu ho jinak zorientovat. Zatimco ve Vasem projektu
si ten kruh muzu orientovat jak potrebuji. Co tam muzu mit blbe ? Obdelnik
to nedela..