OT:program pro kresleni domu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 29 10:46:33 CEST 2012

Ja jsem konecne domeril veskere potrebne miry a vcera jsem zacal malovat
realny model te moji lodky.

Davam to sem hlavne jako dukaz, ze i v casto opovrhovanem sketchupu se
daji delat pomerne ruzne komplikovane plochy a objekty.

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/dokumentace/atl_final.skp

je to zatim jen co jsem stihnul za vcerejsi podvecer, s tim, ze nejvice
prace zabralo geometricke zkonstruovani zeber (v realu se nektere miry
nedaji zmerit)

je tam videt prace s vrstvama a i moznost jak pracovat s vlozenym
obrazkem (prumetem v rovine) - je trochu zkresleny kvuli sklenuti
zorneho pole objektivu - nemam moznost lod nafotit s odstupem na dlouhe
ohnisko

Radek Vicek