Nove elektromery cez

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 29 07:09:26 CEST 2012

On Tue, 29 May 2012, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nečetl jsem ho po písmenkách, ale o měření jalového výkonu jsem tam nic
> neviděl. Pokud návod tvrdí, že vrácená energie není měřená/nebo je účtovaná,
> tak vidím že jalový výkon jde 50x za vteřinu sem a tam a tohle všecko mi ta
> bedna zaúčtuje.

Pokud jste ochotny experimentovat tak udelejte pokus - shodte vsechny
jistice za elektromerem tak aby nebyl zadny odber. Jedny zasuvky
nechte pustene - pokud muzete zarucit ze na nich nic nebude - nebo
pokud ne tak shodit vse a zlodejku primo do rozvadece.

Pripojit obvod LR nebo CR (trafo nebo kond + odpor) pak zkratovat odpor
ampermetrem. Pokud ma elmer 500 pulsu na kWh tak jeden puls je 7200J
a jedna ampera odberu je 230J takze by to melo davat puls za 31sec
(pri cinnem vykonu). Jestli ty pulsy namerite i pri pripojeni L nebo C
umerne rychle tak Vam to uctuje i jalovinu.