pozor na dealextreme - vir

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 29 06:53:17 CEST 2012

Jsem nepsal ze se to nesmi, co si dela s NB je mi sumafuk, kazdy z nas
urcite v praci obcas zabrouzdame nekam, me jen prislo trosicku zvlastni jak
se k tomu tak verejne priznal, neco jako fenomen socialnich siti, kde lide
na sebe cizim prozradi i to, co by nerekli ani sami sobe...
Mimochodem problemy s virem a neustale bobtnani windows bylo jednim z
hlavnich duvodu proc jsem se jich zbavil. Ty viry jsou tak mazane, ze po
restartu meni jmeno souboru i cas vzniku. Jedina sance bylo zjistit virus,
udelat okamzite tvrdy restart a v linuxu smazat (ani v nouzovem rezimu XP
jsem ho nesmazal). Doma mam 7let stary PC, uz v te dobe low end, ale i tak
po zapnuti za 30s pracuji. V praci mam 4roky stary, tenkrat spicka, a na
stav kdy muzu pracovat cekam 5-10minut. Jaky kde je OS si reknete sami.
Jednou tydne kdyz se spusti antivir, tak kdybych ho nevypl restartem, tak
mam prostoj nekolik hodin. Dockal jsem se bohuzel doby, kdy se i antivir
stal virem, brani uzivateli v praci.
KarelM