pozor na dealextreme - vir

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Květen 28 23:16:06 CEST 2012

Kazdy sandbox lze obejit, i ten chromovy. V kazdym  pripade jsou i dalsi
komercni produkty, ktere umoznuji provoz v sandboxech/safezones.
V kazdem pripade neverim nicemu jako umeni rozpoznat 'predem', ze
stranka distribuuje malware. Cinsky eshop a cesky eshop je lautr to
samy. Takze proste to znamena, ze v tom 'zabezpecenym' modu je treba zit
porad.