obnova dat z HDD

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Květen 28 23:08:46 CEST 2012

Už jsem narazil na podobné zkušenosti s touto firmou, ale nejedná se o
osobní zkušenost.
Naopak dobrou zkušenost máme s LAMA EXPERT z Brna, ale dáváme tam disky
pouze hardwarově vadné. Softwarově vadné obnovujeme přes R-Studio, velice
schopný nástroj na smazaná data. Bohužel není zadarmo, ale cena není nijak
závratná a rychle se vrátí, když člověk ušetří za profi firmu.