pozor na dealextreme - vir

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Květen 28 21:01:32 CEST 2012

Tak ja se taky pridam
a) pouzivejte cokoli krome MSIE, idealne s Adblockem
b) opustte XP, prejdete lepe na 64bit os
c) nefungujte pod adminem, ani s UAC
d) aktualizujte/odinstalujte Flash, Acrobat, Javu
e) pouzivejte AV

Jak vidite, bezna rada 'av nemam a nepotrebuju, virus nechytim' nebo
'nechodim na divny stranky' nestaci. Ten malware byl soucasti inzerce,
casto byva obsazen kvuli hackum WordPressu, Joomly apod.

PS: Priznavam, ze na takoveto odpovedi jsem hmotne zainteresovan ;)