obnova dat z HDD

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Květen 28 20:55:12 CEST 2012

From: <hw na itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 28, 2012 12:16 PM
Subject: Re: obnova dat z HDD

mam dobrou zkusenost s GetDataBack

Pavel

----- Original Message -----
From: Michal Krestan
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Monday, May 28, 2012 11:29 AM
Subject: obnova dat z HDD

Chtel bych se zeptat na to, jakou ma kdo zkusenost se spolecnosti, ktere
delaji obnovu dat z HDD. Stalo se mi nasledujici: Mam v PC disk s NTFS a
windows, omylem doslo pri praci k okazitemu vypadku napajeni, ale disk
zrovna nic moc asi nezapisoval. Nasledne po restartu se mi uz zobrazovala
jen hlaska "chyba pri cteni disku", coz byl podle me nejaky vystup kodu z
master boot recordu a system se vubec nezacal spoustet. Kdyz jsem dal disk
do jineho pocitace, tak jsem zjistil, ze nema vubec partition table, ale
cist z nej normalne slo:-( Je vubec mozne, ze pri necekanem vypadku napajeni
se partition table mohla nejak prepsat? Chtel bych ten disk dat nekomu na
zachranu dat, protoze v NTFS se zrovna moc nevyznam a netusim, jaky muze byt
rozsah poskozeni, kdyz se stalo neco takoveho.

            Michal