Re: Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Květen 28 19:47:51 CEST 2012

Zpravy o odchazeni traf jsou z oblasti jedna pani povidala, cvicne jsme konzultoval s clovekem, ktery menil u tohoto zarizeni tak 100ks PHY (servis) a trafa spise nemeni, pokud odejde i trafo je pry zarizeni spise znicene cele a to prepetim z napajeni (na to pasivni PoE).

K PC , jednak jsem na prikladu dp83848c ukazal, ze jine obvody nejakou ESD ochranu maji jiz v sobe a predevsim typicke PC je nasazeno v kanclu, tj. kratke,pripadne ve svazku veden privodni kabely. Naproti tomu zaizeni o kere nam jde jsou na exponovanejsich mistech, pudy, sloupy, venku, mnohdy maji PoE a tim padem jsou na podobne veci nachylnejsi.

Jirka