Re: Kusove dostupny Ethernet PHY modul

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Květen 28 15:40:28 CEST 2012

Nevim jak KSZ8051,ale takovy KSZ8721B rozhodne zadne prepetove ochrany neobshuje. Tento IC je obsazen naprilad v
http://www.svetrealne.cz/index.php/it/52-ubiquiti-networks-neumi-priznat-chybu
a ethernet port tomu odejde i kdyz v rozhlase jen zaslechne hlaseni o bource, osobne 2x otestovano a vymenovano a to mam na danem portu cca 10m kabel pod kovovou strechou, radio vzdy prezilo ethernet port sel do kopru, oprava vynekou prislusneho PHY.

Hutta