[OT] S7-200 PC access

Stoniš David, Ing. stonis na vuhz.cz
Pondělí Květen 28 14:58:28 CEST 2012

Ještě k tomu stringu, pokud znate max velikost, tak to nactete cele.Velikost
v DB se velikosti stringu nemeni, takze pamet zustava vyhrazena max
velikosti.To by vam mel rict ten kolega co programoval PLC.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, May 28, 2012 1:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] S7-200 PC access

Zdravim, funguje jak s S7-200 tak s S7-1200 Kazdopadne nekolik doplnujicich
dotazu (o programovani PLC vim jen zaklady, asi sni to ne) S7-200 ma pamet
pro M (dari se mi adresovat 32B, cili M0.0 - M255.7) to je OK?
Datova pamet je v OPC znacena jak Vx a zjistil jsem ze ji prectu jako bych
cetl datovy blok 1, to je nejak napevno? U 1200 se to da konfigurovat a bylo
nutne tam vypnout optimalizovany pristup Kazdopadne u te 1200 programator
nacpal vsechna data do M (MW, MD...) a tak to ctu jako markery, coz snad
nevadi (aspon to jemu i me funguje) Jak je to se stringy? Prvni byte je
zrejme delka, nechce se mi cist jednim paketem 1 byte a pak zbytek, jaky je
std. postup - nacist usek odpovidajici nejdelsimu moznemu stringu? (zas lze
cist jednim paketem zrejme 222B max)

J.B.