Zakoupen� hudby do �st�edny [ Was: OT - autorska prava na zvukfrezky]

Pondělí Květen 28 13:34:37 CEST 2012

OSA to přerozděluje, takže každý autor platí i ze svých sklladeb a
zpátky by měl dostat "dle zásluh". Takže "zasloužilí" jsou z toho dobře
živi aniž by něco nového museli dělat, začínající kapely jen platí a ze
zbytku peněz se živí spousta dalších parazitů. A jak je na tom nezávislá
muzika? Ta přece tomuhle nepodléhá. Autoři si za koncerty inkasují
peníze sami a jinak (mimo koncerty) se to šíří zdarma. Nebo mám špatné
informace? Takže když si budu hrát svojí tvorbu, uvedu jí jako
"nezávislou" a mám klid. Předpokládám že pokud si nahrajete do mobilu
(do ústředny) nezávislou muziku, jste na tom stejně jako když si do
počítače nainstalujete třeba Linux. Problém je, jestli z té nezávislé
muziky vyberete něco použitelného...
Anděl