obnova dat z HDD

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Květen 28 11:29:53 CEST 2012

Chtel bych se zeptat na to, jakou ma kdo zkusenost se spolecnosti, ktere delaji obnovu dat z HDD. Stalo se mi nasledujici: Mam v PC disk s NTFS a windows, omylem doslo pri praci k okazitemu vypadku napajeni, ale disk zrovna nic moc asi nezapisoval. Nasledne po restartu se mi uz zobrazovala jen hlaska "chyba pri cteni disku", coz byl podle me nejaky vystup kodu z master boot recordu a system se vubec nezacal spoustet. Kdyz jsem dal disk do jineho pocitace, tak jsem zjistil, ze nema vubec partition table, ale cist z nej normalne slo:-( Je vubec mozne, ze pri necekanem vypadku napajeni se partition table mohla nejak prepsat? Chtel bych ten disk dat nekomu na zachranu dat, protoze v NTFS se zrovna moc nevyznam a netusim, jaky muze byt rozsah poskozeni, kdyz se stalo neco takoveho.

            Michal