Nove elektromery cez

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Květen 28 11:24:13 CEST 2012

To mate pravdu, ale ten narust u Vas cinil pres 30%. Samozrejme nemuzete
zarucit, ze jste mel stejnou spotrebu a jde to cele na vrub principu mereni.
Pokud vezmu to mereni, tak je jasne ze to vzorkuji, ale ze by se
napriklad u zapnuteho pocitace presne trefovali do doby kdy se nabiji
kondik na primaru a zbytek periody nabijeni, kdy tam nic netece
nepostrehli se mi nezda.
Mozne vysvetleni ale podava napriklad manual k ACE3000 a jeho
registracni mody, strana 19 a 20:
www.elektromery.com/soubory/ACE3000.pdf
Ten elektromer ma 4 mody a v kazdem naperi uplne neco jineho.

Martin Hanek