Kde a jake vterinove lepidlo?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Květen 28 10:31:13 CEST 2012

Odpověď ze Spolany:

bohužel vás musím zklamat. Lepidla už dávno nevyrábíme a nemáme už ani
podnikovou prodejnu. Máme už jen velkotonážní výrobu chemikálií k dalšímu
zpracování, takže nic pro koncové spotřebitele.

Takže mi zbývá modelářská prodejna. Naštěstí jsem našel jednu směrem kam
občas jezdím.

----- Původní zpráva -----
Od: "J.Polivka" <jpolivka na volny.cz>

Třeba už to není pravda, ale byl jsem kdysi na Invexu a tam chlapík
předváděl super účinky vteřinového lepidla a také prodával.
Kámoš mi povídá a teď se dívej. Prostě chtěl ať mu chlapík prodá už tu
otevřenou lahvičku.
Ani náhodou.
Mne se osvedcilo Loctite, ale tak suprové jako měl ten chlapík, tak prostě
nebylo.
Prý se dalo (tehdy - cca 10 až 15 let zpět) sehnat v Neratovicích v nějaké
podnikové prodejně.
Asi jsem nepomohl, ale na prodejce předvádějící zázraky si dejte pozor.