VGA -> TV konvertor -> TV modulátor

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 28 01:50:51 CEST 2012

Zdravím,

zase mě posedla nějaká myšlenka. Rád vych dostal výstup z PC (konkrétně z
netbooku Asus EEE 901) do domovního rozvodu (sloučit se signálem z vlastní
antény a distribuovat po svém domě).

Protože zmíněný NB nemá TV-Out, potřeboval bych nejprve doporučit nějaký
použitelný převodník. Něco podobného řešil táta, koupil něco takového
(http://www.bscom.cz/manhattan-adapter-pc-tv-video-prevodnik-vgarca_d49139?ref=hyperzbozi.cz)
a provozuje to. Má to ale háček, po každém zapnutí to chce nastavit (tuším,
že pozici a velikost obrazu, nevím přesně, co všechno), nastavení si to
nepamatuje, bez nastavení je obraz samozřejmě mizerný a nějak ujetý.

Já bych potřeboval něco podobného - VGA do PAL a následně modulátorem do
domácího anténního rozvodu. Kvalita PAL bohatě stačí, tam, kde mne to
zajímá, máme stále ještě klasické skleněné televize.

Takže otázky jsou dvě:

Jaký převodník (takový, který by bylo nutné s konkrétním PC nastavit pouze
jednou) a následně jaký modulátor. Ideálně takový, se kterým má někdo osobní
zkušenost, parametry na webu neřeknou všechno.

U modulátoru se asi bastlení nevyhnu a ani to neodmítám, předpokládal
bych -pokud je moje úvaha správná- instalaci nějakého modulátoru z videa
nebo něčeho podobného (a v podstatě by stačil i monofonní zvuk) s dodělaným
zdrojem a srovnanou úrovní na vstupech.

Jinak na tom PC pojede webserver a nějaký jednoduchý web, přes který bude
možné spustit video, které se následně rozešle do anténního rozvodu. Tuhle
stranu si už nějak vyřešim, jde mi hlavně o ten přidružený HW.

Díky za každý tip.

Pavel Kutina