Mobil / modem s externi antenou pro pripojeni na internet

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Květen 28 00:34:39 CEST 2012

On Tue, May 15, 2012 at 09:23:48AM +0200, Jan Hovorka wrote:
> Zdravím,
>
> potřeboval bych doporučit nějaký mobil nebo modem (myslím tím takový, do kterého se vloží SIM karta) pro připojení na internet.
>
> Jedná se mi o připojení v lokalitě, kde je signál velmi slabý a potřebuji to pro provoz ON4KST.
> (velmi malý datový tok, za 24 hodin se přenese pod 1 mega)
>
> Jako PC používám netbook, který má pouze bluetooth nebo USB.
>
> Na externí ANT přímo netrvám, pokud by to mělo slušnou ANT uvnitř, tak to stačí.
>
> Dík Honza, OK1CJH

Konektor na externi antenu maji snad vsechny usb-sticky od HUAWEI (prinejmensim ty
co umi HSDPA apod.). Akorat je to konektor CRC9, coz snad neni uzito nikde
jinde, takze je nutne sehnat pigtail k pripojeni na nejaky rozumny konektor...