OT - autorska prava na zvuk frezky

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Květen 27 16:00:05 CEST 2012

Jak by to asi mohli delat rucne, pri milionech minut nahranych za 1 hodinu :-)

Ale vsimnul jsem si jedne veci, uploadnul jsem si nedavno film ze satu jako privatni video a dlouo to psalo ze nejde prehrat protoze je moc dlouhy (nikoliv, ze se zpracovava), vcera na to kliknu z ipadu a normalne prehrat sel... To se u nich konvertoval nekolik tydnu, mesicu?

A jak je to s timto obsahem, kdyz ho mam neverejne?

Odesláno