[OT] S7-200 PC access

Pátek Květen 25 20:08:10 CEST 2012

Bod 1 znamena konkretne co? Podarilo se mi s 1200 rozchodit S7-200 PC
Access, jenom byly jina cisla v nastaveni interface - to je ten problem?
Nebo co je potreba upravit?
Popis protokolu u toho projektu tusim je, nevypada to nejak slozite...
Ostatni body nepripadaji v uvahu, zrovna u tohoto projektu je motivace
ta, ze 10 litru za OPC server je pro zakaznika moc, navic by bylo dobre
nektere veliciny vycitat rychleji nez s tim megalomanskym kusem
problematickeho softu...
Mimochodem sp6 pro S7-200 PC access by mel umet fungovat na Win7 i 64b.
Jen jsem nepochopil, jak to nainstalovat, kdyz instalacni CD s SP4 na
Win7 pri instalaci selze a SP6 pak nejde nainstalovat...
Jediny system, kde to funguje bez problemu, se mi zda XP, coz je dnes uz
trochu problem...