[OT] S7-200 PC access

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Květen 25 19:30:31 CEST 2012

S7-1200 je trochu zvlastni.
Potrebuje specialni Rack a Slot u klienta, jinak nekomunikuje (ma jiny
vyhozi protokol nez S7-200/300/400).
Tohle libnodave (alespon do verze 0.8.4.4) neumi.

Moznosti reseni:

1. Hacknout si libnodave (coz neni az takovy problem)

2. Mame aplikaci, rikame ji datacross, jenz umi cist data z S7-1200
  a zverejni je na siti jako S7-300 CPU (kompatibilni i Siemens OPC).
  Mimo jine ma aplikace moznost skriptovani v PascalScriptu, takze je mozne
provest vse co je treba.

3. Doplnit do S7-1200 komunikacni modul RS-xxx a komunikovat protokolem
ModBus (mel by byt soucasti knihoven TIA portalu),
  nebo si napsat vlastni protokol.

4. Muzeme pro Vas pripravit aplikaci co bude cist data z S7-200/300/400/1200
a udela s nema to co bude zadane.

5. Pouzit jinou S7-200/300/400 jako proxy server k S7-1200 (prosim
nekamenovat, je to jen mozne reseni).

Zdrojove kody ke knihovnam zatim nemame ve stavu, jenz by umoznily
zverejneni.

Pro test spojeni s S7-1200 muzete pouzit zmineny S7Backup, jenz jsme delali
prave pro S7-1200.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158