[OT] S7-200 PC access

Pátek Květen 25 10:29:42 CEST 2012

To je software uplne na h... , a to za to chteji nekrestanske prachy...
Nahodou popis ethernet protokolu pro zapis/vycitani pameti M, D nekdo
nevlastni? Treba na bazi reverse engineeringu?
Evidentne neco existuje, nasel jsem nejaky projekt pro LabView ale to se
mi nechce moc zkoumat...
Predpokladam, ze jejich .NET opc server za skoro 30 litru bude podobny
shi.t, ktery sezere 99% vykonu pocitace, komunikuje neuveritelne pomalu
a budou s tim jenom problemy, zlaty mitsubishi, tam je stejny protokol
uz 20 let.