OT elektronicky podpisane pdf

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Květen 25 09:59:57 CEST 2012

Dne 25.5.2012 9:42, Jan Waclawek napsal(a):

> Ano, samozrejme to moze byt sucast pdf, a ak to vravite tak to tak aj je, nic o tom neviem, preto sa pytam.
>
> A moze este aj v tom maili byt normalny podpis/hash, ale to nie je.

> Rovno v tom maili sa ohanaju Adobe Acrobat Readerom:\
> "Pokial nemate Adobe acrobat reader (program na citanie dokumentov vo formate PDF) mozete si ho bezplatne stiahnut tu:"
>
> ... ktory vsak, ako som uz pisal, si zriadovat nebudem.
>
> Nechce sa mi verit, ze by ma k tomu mal ten podpis (a tym aj stat vzhladom na odkazovany zakon) nutit.
>
> wek

Podepsané PDF najdete třebas tady:
http://www.obecbelec.cz/uredni-deska/ob-2011-vyberove-rizeni-rozbory-vody.pdf

Dokonce to pro vás bude zajímavé i tím, že ten podpis už je prošlý.

Podepsání mailu je pro účely účetnictví irrelevantní.

Jen si dejte pozor na to, že podle zákona by měl být podpis kvalifikovaný, takže
ICA, Postsignum nebo eIdentity, nikoliv nějaké self-signed certifikáty.

Standa