OT elektronicky podpisane pdf

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 25 09:42:12 CEST 2012

>Domnievam sa, ze kodovanie obsahu pomocou base64 este neznamena,
>ze po rozbaleni subora nemoze (alebo moze) byt v dokumente navyse
>pridany podpis (teda hash)

Ano, samozrejme to moze byt sucast pdf, a ak to vravite tak to tak aj je, nic o tom neviem, preto sa pytam.

A moze este aj v tom maili byt normalny podpis/hash, ale to nie je.

>Asi by som zvolil inu cestu - opytal by som sa odosielatela,
>kde ten podpis najst.

Rovno v tom maili sa ohanaju Adobe Acrobat Readerom:\
"Pokial nemate Adobe acrobat reader (program na citanie dokumentov vo formate PDF) mozete si ho bezplatne stiahnut tu: "

... ktory vsak, ako som uz pisal, si zriadovat nebudem.

Nechce sa mi verit, ze by ma k tomu mal ten podpis (a tym aj stat vzhladom na odkazovany zakon) nutit.

wek