OT elektronicky podpisane pdf

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 25 09:29:19 CEST 2012

Aha, takze to je vlastnost toho pdf, a nie mailu ci nejakej univerzalnej enkapsulacie? Hm, uz to samo osebe znie dost pochybne...

A co je to reader - Adobe Acrobat Reader (TM)? To uz roky nepouzivam a nebudem pouzivat. Pouzivam Foxit prip. ghostscript/ghostgum; ale neverim, ze sa ten podpis u nich nijako neprejavi. Skor si myslim, ze ta faktura v skutocnosti nie je podpisana (kvoli omylu ci neznalosti autora).

Mohol by si mi prosim take ozajstne podpisane pdf poslat, trebars aj sukromne?

Dakujem,

wek