OT elektronicky podpisane pdf

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 25 09:09:03 CEST 2012

Zdravim vsetkych,

od jedneho dodavatela mi prisiel mail s nasledovnym znenim:

"Vazeny zakaznik,

v prilohe tejto spravy najdete danovy doklad za Vami objednane sluzby alebo tovar.

Elektronicka faktura splna vsetky podmienky vyzadovane platnymi zakonmi SR.
Obsah dokumentu je podpísaný elektronickým podpisom v súlade so zakonom o elektronickom podpise (c. 215/2002 Z. z.) a je tak platnym danovym dokladom."

V prilohe je pdf, ktore sa na prvy pohlad nijako nevymyka normalnemu - da sa bez akychkolvek obstrukcii ci upozorneni otvorit, a v properties je "allowed" vsetko, vratane modifikacie. Ani v hlavickach mailu nie je nic co by naznacovalo nenormalnost - mail je Content-Type: multipart/mixed; charset="UTF-8" a samotne pdf je Content-Type: application/pdf; Content-Transfer-Encoding: base64; Content-Disposition: attachment; filename="512007520.pdf"

Ako sa ma takato podpisanost navonok prejavit, ako to zistim ci je takato faktura naozaj podpisana alebo nie?

Dakujem,

wek