OT:program pro kresleni domu

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Květen 24 08:33:40 CEST 2012

Máte pravdu - v podstatě je to moje prvotina se všemi detskými nemocemi :-)
než jsem objevil vrstvy, tak jsem to obcházel sekupováním věcí, co chci
zvlášť, do bloků (třeba vazba a schodiště bylo možno dát bokem a prohlížet
ze všech stran). Teď už bych to kreslil jinak,zajímavé je, že v CADu vrstvy
běžně používám, ale ve SketchUpu mě ani nenapadlo je hledat - asi to nebylo
v žádném tutoriálu podle kterého jsem se učil :-D

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jozo
Sent: Thursday, May 24, 2012 6:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT:program pro kresleni domu

On 23. 5. 2012 13:22, DeeJay wrote:
> Pro zájemce jsem svůj věčně rozpracovaný model vystavil sem ...
> http://dl.dropbox.com/u/55472079/chata-dispozice4.skp

Nema to byt kritika, len doporucenie. Staviam dom a hoci som mal najskor
normalny projekt, nakreslil som si to aj v sketchupe (a priebezne
dokreslujem co treba a upravujem podla reality). Stiahol som si aj ten vas,
pre porovnanie ako to robia ini. Zarazilo ma, ze v podstate vsetko mate
nahadzane v Layer0. Pride mi, ze sa s tym potom dost blbo robi. Ja sa snazim
kazdu logicku cast do vlastnej vrstvy (ovodove mury, priecky, podlaha,
strop, ...), mam ich tam snad 30. Ked potom potrebujem napr.
doplnit do spodnej kupelne zariadenie, povypinam co zavadzia a mozem
pohodlne kreslit.

j.