OT:program pro kresleni domu

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Květen 23 22:21:40 CEST 2012

Sam netusim, len som o tom uvazoval, a zistil som ze to vo free verzii
akceptuje len nejaky svoj format, ostatne len v plnej verzii.
http://sketchup.google.com/product/whygopro.html

Z druhej strany ak to nema byt nejaka trvala dokumentacie ale len
vyvojova, tak to moze stacit - kolega s tym postavil dom, zahradu,
fakt pekny plot, a podobne.

Lubos