Jde precist znicena epromka ?

Standa Palas stpalas na quick.cz
Středa Květen 23 21:15:23 CEST 2012

Dobrý den

Dostal se mi na stůl na opravu jeden poměrně drahý starší přístroj kde došlo
po zatečení cukerného roztoku do elektroniky k přeskoku síťového napětí do
nízkonapěťové části a na procesor. Tím pádem se odporoučelo všechno, co bylo
připojeno na pětivoltovou větev napájení. Všechno by se asi dalo poměrně
snadno sehnat a vyměnit kromě epromky. Je to klasická  stará okénková 27C64.
Větev napájení je někde uvnitř epromky přerušena. Výrobce zařízení je asi
odněkud z Toleda a nepředpokládám, že výrobce bude ochoten mi zaslat
program, či nahranou epromku, ale taky to zkusím. Takže mi jde o to, jestli
existuje někdo, kdo by byl schopen přečíst obsah eprom třeba mikroskopem
přes okénko, či nějak jinak. Možná je můj dotaz trochu naivní, ale je to
poslední možnost než to hodím do koše. Kdysi jsem někde četl, že to snad
někde nějací Číňani dělají ale už je to pár let, tak nevím kde to bylo.

Staňa