ot: IT

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Květen 23 20:13:26 CEST 2012

No normalne to nejede...resil jsem to v praci. MS to dost doprasil - ve
W7 jede Samba/CIFS v jine verzi nez XPcka a nevim zda MS si zase nejak
upravoval standardy, ze mu to blbne i mezi svyma produktama.

Bezne se stava, ze nakopiruju soubor na server do sdileneho adresare a
ostatni ho nevidi - treba hodinu tam pro ostatni neni. ;-)

Je na to nejake ohejbatko (zmena registru tusim) jak donutit W7 bezet v
nizsi verzi Samby.

S pozdravem
Radek Vicek