Re: OT zakon o provozu na poz. kom.

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Květen 23 13:13:57 CEST 2012

... kde je pred nasim domem zanesena komunikace, kterou ovsem nikdy nikdo nepostavil a na jeji casti je detske hriste a kus parku :-)
Cast te "komunikace" jsme odkoupili a na pozemku vedenem takto jako komunikace urednici nechteli nejakou dobu povolit ani parkovaci stani...
tak si pak vyberte ;-)

V.