Napajeni pro XPort

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Květen 23 12:14:00 CEST 2012

Tieto skripty su narocne na CPU aj rychlost linky. Mam relativne
decentne pripojenie, 4-jadrovy 2,6GHz i5, takze mne sa to na WaterFox
9.0 a Win7 nacitalo tiez za nejakych 5s ci kolko. Zrhuba tolko som
pred 15-timi rokmi cakal na beznu malu stranku na dial-up pripojeni a
PC nejake pentium/100MHz
Nic to nemeni na fakte, ze ta stranka, ktora na pohlad vyzera ako blbe
staticke html je urobena kretensky a Jano ma pravdu ked frfle. Zial
tento neduh postihuje vsetkych vyrobcov, zhruba rovnomerne :-(