Napajeni pro XPort

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 23 11:33:49 CEST 2012

 23.5.2012, 11:25:05

Osvedcenych obvodu je cela rada(LTC1871,LM3488...), v nasich koncinach asi nejdostupnejsi
TL5001. Jen se k nim musi primontovat jeste tranzistor, coz se dneska
nepovazuje za zrovna sexy.
A nebo rovnou hotovej modul od cinana, pri vetsim odberu by jste se
asi dostal na 100kc/kus i s postovnym.
http://www.ebay.com/itm/DC-DC-Converter-Buck-Boost-Step-Up-Step-Down-Module-In-3-35V-Out-1-25-30V-/280869919028?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item416526d934

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz