Nova hracka s ARMem

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Květen 23 09:56:16 CEST 2012

Zdravim,

dovolim si odstranit OT pri teme "zelezo".

Ked si spocitam ze je tam velmi stary Android 2.3, dost do hlbky
modifikovany tak, aby vedel spracovat vstup z klavesnice a mysi,
s Flash priestorom zaplnenym prevazne OS a k tomu Android/Linux
ktory zdaleka nie je taky vhodny na upravy ako GNU/Linux, tak si
radsej pockam na Raspberry Pi, ktory je lacnejsi a vhodnejsi
na upravy, obzvlast tie hw-orientovane.

Lubos