OT zakon o provozu na poz. kom.

Úterý Květen 22 22:29:32 CEST 2012

No tady si zas myslim, ze PCR to bude mit u p... no proste na haku, a
kdyz uz je nekdo tak nastve, ze museji vyjet resit nehodu, tak rozdaji
pokuty za nejake ptakoviny a pak zalezi na tom, jak je kdo akcni, jake
si zajisti dukazy a jestli to posle do spravniho (kde zas narazi na
nas... mizerne placene uredniky...)
Ja mam v tomhle jasno, radsi nebourat a kdyz uz, tak si proste koupim
dalsi auto a nebudu resit.