OT zakon o provozu na poz. kom.

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 22 21:24:06 CEST 2012

No ja nevim, ale Hlavni silnice a Konec hlavni silnice je zezadu stejnej
- a ze tu Dej prednost v jizde zrovna vcera nekdo ukradl je uz jen
tresnicka na dortu. ;-)

Ale jinak - pokud padne rana - tak se vas na ty znacky co jste videl
zezadu na te udajne vedlejsi nikdo ptat nebude.

Nemam rad nadavani apriori na cokoliv, ale posledni dobou si nemuzu
pomoci - dopravni znaceni v CB je neskutecna katastrofa - nova trivialni
krizovatka Nadrazni/Jirovcova po cca roce? provozu naprosto tragicka -
uz tam ani nedavaji zpatky zabradli na chodniky - hned treti den po
otevreni tusim smrtak, pravidelne cestou od nasich pres ni jedu a
potkavam sanitky - naposledy s detma jsme si prohlidli prerazenej skutr
i s majitelem.
Nova silnice na Haklovy Dvory - nove ostruvky osazene sviticima sipkama
s prikazanym objizdenim - osazene tak, ze po najeti do odbocovaciho
pruhu pres ne neni videt do protipruhu (silnice je trochu do kopce,
takze sipka zakryva cely pruh).
Proste peklo...

S pozdravem
Radek Vicek