OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 22 20:43:54 CEST 2012

Ja tam ale nikde nevidim, ze by se to vztahovalo k tomu o cem bylo to
puvodni vlakno.

Pokud chapu dobre tak p.Hovorka to hodnotil z hlediska tech kdo si zbozi
chteji koupit - ne z pohledu toho prodavajicicho A.

Pro kupujici to je proste spatne. Je to v podstate princip realitni
bubliny - stejne jako s tema hodinkama.

Pokud zbozi nepribyva (stara zasoba kondu, hodinky z roku 1845 atd.) tak
trh selhava. Tedy spis dochazi k tomu sysleni. Je to stejne asi jako
kdybyste nasel 50 modrych mauriciu. Jedine reseni by bylo 49ks hodit do
kamen a jednoho prodat.

S pozdravem
Radek Vicek