OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Květen 22 20:25:54 CEST 2012

ved ano, chodime stale do kola. Ked A nechce predat viac ako 1 kus tak
nepreda viac ako 1 kus. Je to jeho majetok a naklada s nim ako uzna za
vhodne.
Co nerozumiem je ta druha cast. Ked A vsetko preda tak uz to nie je jeho
majetok. B s tym moze robit co chce. Cela diskusia je o tom ze A mu
zavidi ze zarobil peniaze na dobrej investicii na ktoru A nemal napad
alebo odvahu. Nic viac nic menej.
b.