OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Květen 22 20:06:11 CEST 2012

ja tiez nie, teraz dokonca potrebujem vysvetlenie. Sme na burze v
Holicich. Osoba A tam ma stanok a chce predat, da nejaku cenu. Pride
osoba B, ktora kupi vsetko co osoba A chce predat. Osoba A aj osoba B su
spokojni, obidvaja dosiahli co chceli.
Osoba B sa presunie o 2 stanky dalej a zacne tovar predavat za vyssiu
cenu. Do konca burzy vsetko vypreda. Osoba B je spokojna. Kde je problem?
Ze osoba A zavidi ze mohla ziskat viac penazi? Alebo ze pri zvysenej
cene nebude chcet nikto od B kupit a tovar sa stane nedostupny? To sa
urcite nestane lebo kupovat na sklad su vyhodene peniaze, ak chce predat
B bude muset ist s cenou dole.
Naozaj nerozumiem co je zle...